ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a
مجموع امتیاز کاربران : کمی -
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
مزایا
+ قیمت خوب + امکان چاپ از طریق گوشی با کابل otg و با نرم افزار printershare + اندازه ی جمع و جور + کیفیت مناسب + سبک و سریع + نصب راحت + کیفیت چاپ بسیار عالی و تمیز
معایب
- نداشتن امکان اتصال wifi - نداشتن کابل usb همراه دستگاه - نداشتن باکس تغذیه ی کاغذ
اگر به دنبال خرید آنلاین پرفروش ترین پرینتر بازار با قیمت مناسب هستید، این محصول شرکت اچ پی یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15a جزو پرینترهای لیزری تک کاره کوچک و سریع است. این پرینتر علاوه بر کوچک بودن، قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی دارد. چاپ این پرینتر سیاه و سفید بوده و نهایت سایز کاغذی که پشتیبانی می کند A4 می باشد. سرعت چاپ HP LaserJet Pro M15a تا 19 برگ در دقیقه است. همانطور که گفته شد این پرینتر از نوع اقتصادی و به صرفه بوده و روی موارد طراحی زیاد تکیه نکرده است. این پرینتر فقط از طریق USB به کامپیوتر متصل می شود و فاقد اتصال شبکه و WiFi است.

طراحی و ساخت

HP، با در نظر گرقتن کاربری خانه و دفاتر کوچک اداری، این پرینتر را طراحی و تولید کرده است. خبری از LCD و دکمه های مدیریتی فراوان نیست. خب البته نمی توان این نوع طراحی و عدم داشتن LCD را عیب نامید. پرینتر در حالت Standby سر و صدای زیادی ندارد و یکدفعه تمرکز کاربر را بهم نمی زند. هنگام چاپ، پرینتر صدای کمی ندارد اما سرعت چاپ آن، این مورد را بی اهمیت می کند.

سینی ورودی کاغذ این پرینتر ظرفیت 150 برگ را دارد. اما سینی خروجی آن تا 100 برگ را درون خود جای می دهد. کارتریج تونر این دستگاه پرینتر بصورت کشویی در قلب پرینتر جای می گیرد. کارتریج اولیه دستگاه بصورت کاملاً اورجینال همراه دستگاه عرضه می شود.

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15a بدنه ای پلاستیکی و سفید دارد. دکمه های لمسی پنل آن در سمت چپ قرار دارد و دیگر هیچ چیز جذابی نگاه کاربر را نشانه نمی گیرد. پورت USB و درگاه کابل پاور در پشت دستگاه قرار دارد.

عملکرد

پرینتر لیزری M15a فقط قادر به چاپ اسناد تک رو است و کاربر برای چاپ اسناد دو رو باید بصورت دستی اینکار را انجام دهد. همانطور که گفته شد دستگاه با سرعت 19 برگ در دقیقه عمل چاپ را انجام می دهد. این عمل با رزولوشن 600×600 DPI انجام می پذیرد که تقریباً 80 درصد پرینترهای امروزی با این رزولوشن چاپ می کنند.

کارتریج مورد استفاده این پرینتر لیزری با کد عمومی HP 48A و HP 44A شناخته می شود و قادر به چاپ 1000 برگ در طول مصرف آن است.

چاپ اسناد متنی، بخوبی و با کیفیت مناسب انجام می شود اما چاپ عکس ها همانطور که باید انتظار داشت، نقاط DPI را براحتی قابل تشخیص می کند و تصویر مناسبی را تحویل کاربر نمی دهد. البته نیاز به گفتن نیست که این پرینتر برای چاپ اسناد اداری و متنی طراحی شده است و نه چاپ عکس با جزئیات زیاد.

نصب آسان

این مدل پرینتر فقط از طریق درگاه USB به سیستم کامپیوتر متصل می شود و دیگر نیاز به مراحل پیچیده نصب درایور و … نیست. ضمن اینکه این مدل بر خلاف مدل M15W، قابلیت اتصال به شبکه بی سیم را ندارد.

نتیجه گیری

یک پرینتر لیزری تک کاره کوچک معمولاً نباید کاری جز پرینت داشته باشد. اگر یک کاربر و یا اداره چیزی فراتر از پرینت مثل اسکن، کپی و فکس می خواهد، باید از این نوع پرینتر ها چشم پوشی کند. اما اگر چاپ سیاه و سفید اسناد متنی کافیست، HP LaserJet Pro M15a گزینه ای مناسب است. این پرینتر یک انتخاب ارزان و مقرون به صرفه است.

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 1 dislike 3
قیمت موتورهای دوکاتی 2024 (لیست قیمت جدید به تومان)
سفر با قطار به قشم! (هزینه تور قشم امسال چقدر است؟)

مشخصات محصول

ابعاد 378x 198 x 222میلی‌متر
وزن 4.9کیلوگرم
تکنولوژی چاپ چاپ لیزری
کاربری تک کاره
سایز چاپ A4
سایز کاغذ قابل استفاده A4 A5 A6 B5 postcards envelopes C5, DL, B5
نوع کاغذ قابل استفاده Paper (laser, plain, photo, rough, vellum), envelopes, labels, cardstock, transparencies, postcards
وزن کاغذ قابل استفاده 60 تا 163 g/m²
ظرفیت سینی کاغذ 150
نوع چاپ تک رنگ
سرعت چاپ سیاه و سفید 19صفحه در دقیقه
رزولوشن چاپ(dpi) 600*600 dpi
توان کار ماهانه 8000
زبان چاپ Host-based printing
حافظه پرینتر 8 مگابایت
پردازنده 500
نوع کارتریج یا تونر 44A
کارکرد کارتریج مشکی 1200
نوع پورت ارتباط به کامپیوتر پورت USB 2.0
سایر امکانات و قابلیت ها چاپ اولین برگ در 8.1 ثانیه
اقلام همراه پرینتر دفترچه راهنما .کابل برق
لیست مقایسه‌های پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی پرینتر چندکاره جوهرافشان با قابلیت چاپ عکس کانن مدل PIXMA MG2540s
نظرات خریداران پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a - معایب و مزایا پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a

ارسال نظر